رشد ۱۵.۳ هزارمیلیارد ریالی «شوینده» در پرتفوی بورسیآزاد 

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر

به گزارش رهنمون سرمایه ، شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در اطلاعات و صورت های مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ سود هرسهم را ۳۳ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی را ۳۶ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال، سود خالص را ۳۳ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۴۸۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

«شوینده» در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۱۵ هزار و ۳۳۳میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریالی خبر داد. در این پرتفوی بهای تمام شده با افزایش ۱۰۷ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال به یک هزار و ۷۳ میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار با افزایش ۸ هزار و ۳۶۵ میلیارد ریالی به ۱۶ هزار و ۴۰۷ میلیارد ریال بالغ شد.

این شرکت در دوره مورد گزارش اعلام کرد که به مبلغ ۱۲۶ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال سهم خریداری کرده و کل مبلغ سهام واگذار شده را ۵۷ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال اعلام کرده که سود این واگذاری ها بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال بوده است.

«شوینده» در گزارش منتشر شده خود اعلام کرد که با توجه به مشکلات موجود در خصوص تامین مواد اولیه و انتقال ارز و همچنین افزایش قیمت نهاده های تولید برای شرکت های سرمایه پذیر، پیش بینی می شود در ۶ماهه باقیمانده تا پایان سال مالی حاشیه سود عملیاتی نسبت به دوره شش ماهه اول سال کاهش یابد.

مطالب مرتبط