روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش رهنمون ،  قیمت دلار در صرافی ملی که هفته گذشته به ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسیده بود، این هفته روند آرامی را دنبال کرد و در رقم ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان متوقف شد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت دلار ۲۰ تومان کاهش یافت و به ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان رسید اما قیمت یورو بدون تغییر در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان باقی ماند.

سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییری نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان ماندگار شد.

روز سه‌شنبه نیز نرخ ارز ثابت باقی ماند و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان تغییری را شاهد نبود.

روز چهارشنبه باتوجه به تعطیلات سال نوی میلادی نرخ ارز در صرافی ملی همچنان ثابت ماند و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان تغییری درجا زد.

روز پنجشنبه بهای ارز نسبت به چهار روز گذشته خود تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان قیمت یورو نیز در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان ثابت ماند.

منبع : تجارت