نوری، فروش یا نگهداری؟!ویژه 

مجمع روز دوشنبه آینده برگزار می شود. ۹۸/۰۴/۳۱
سهم نوری در پایان معاملات امروز متوقف خواهد شد.
هر فردی تا روز مجمع (دوشنبه آینده) سهم نوری را در سبد خود داشته باشد سود تقسیمی مجمع شامل وی خواهد شد. با این حساب کسانی که سهم خود را قبل از مجمع بفروشند سود تعلق نخواهد گرفت.
مبلغ دقیق سود تقسیمی در مجمع مشخص خواهد شد ولی پیشنهاد مدیران شرکت طبق اظهاراتی که داشتند پیشنهاد ۹۰ درصدی سود را در نظر دارند که حدود ۶۳۵۰ ریال خواهد بود.
وضعیت پرداخت سود مجمع دقیقا مشخص نیست ولی طبق آخرین اطلاعات قرار است سود در اوایل شهریور پرداخت گردد. (یکماه پس از مجمع)
بازگشایی سهم معمولا دو سه روز بعد از اعلام گزارشات مجمع خواهد بود که در صورت نبود مشکلی خاص طبق نظر ناظران بازگشایی خواهد شد.
بازگشایی سهم بصورت بدون محدودیت دامنه نوسان خواهد بود.
قیمت اولیه سهم (تئوریک) در زمان بازگشایی، برابر است با قیمت پایانی اخرین روز معامله – (منهای) سود تقسیمی (به زبان ساده تر، مبلغ سود تقسیمی در مجمع در زمان بازگشایی، از قیمت پایانی کسر خواهد شد)
ولی قیمت بازگشایی در زمان بازگشایی، توسط عرضه و تقاضا، بدون محدودیت،مشخص خواهد شد.
بعضی سهم ها بعد از مجمع ممکن است در زمان بازگشایی، با قیمت خوبی بازگشایی شوند مانن جم پیلن  و ممکن هم هست که با قیمت منفی باز شوند. پس عرضه و تقاضا قیمت را در نهایت مشخص می کند.
تعیین قیمت سهم در روز بازگشایی ضمن بحث عرضه و تقاضا که  بر اساس ارزشمندی سهم است، حمایت سهامدار عمده، وضعیت بازار و سهم های هم گروه در روز بازگشایی از نظر روانی، قیمت دلار و نرخ خوراک و … نیز بستگی دارد.
اینکه در مجمع می خواهید شرکت کنید یا نه، بستگی به خودتان و اهداف و میزان ریسکتان دارد.