“کسرام” درآمد ۲۳ میلیاردی محقق نمودآزاد 

به گزارش رهنمون سرمایه شرکت پارس سرام با فروش ۶۴۹ تن محصول در شهریور ماه درامد ۲٫۸ میلیارد تومانی ساخته است. همچنین کسرام در دوره شش ماهه منتهی به شهریور ۹۸ درآمد ۲۳ میلیارد تومانی ساخته است.

درآمد کسرام به بالاترین مبلغ ماهانه خود رسید

کسرام در شهریور درآمد ۲٫۸ میلیارد تومانی ساخته است که نسبت به ماه‌های قبل خود بالاترین سطح درآمدی را رقم زده است. انواع توالت به عنوان محصول اصلی شرکت به شمار می‌رود. که در شهریورماه ۷۴% از درآمد شرکت را شامل می‌شود.

در شهریور ماه مقدار فروش شرکت به طور کلی افزایش یافت. اما نرخ فروش کلیه محصولات به جز نرخ فروش انواع توالت کاهش یافت. اما به دلیل اهمیت این محصول در سبد فروش شرکت، اثر افزایش نرخ فروش، شدت بیشتری داشته است. نرخ فروش انواع توالت کسرام با رشد ۱۱ درصدی نسبته به مرداد ماه به ۶ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان به ازای هر تن رسیده است. بنابراین با توجه به رشد نرخ فروش و افزایش تعداد فروش محصولات از ابتدای سال تا کنون درآمد ماهانه کسرام با نرخ رشد ۵ درصدی به ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان رسیده است.

"کسرام" درآمد 23 میلیاردی محقق نمود

رشد ۳ میلیاردی درآمد در سال مالی منتهی به شهریور ۹۸

کسرام در دوره ۱۲ ماهه منتهی به شهریور ۹۸ درآمد ۲۳ میلیارد تومانی ساخته است که نسبت به دوره مشابه سال قبل درآمد شرکت رشد ۳ میلیارد تومانی داشته است. افزایش درآمد کسرام به دلیل افزایش مقداری فروش رقم خورده است. چراکه مقدار فروش شرکت در سال مالی منتهی به شهریور ۹۸ نسبت به سال مالی قبل کاهش داشته است.

پوشش کامل مقدار فروش برآوردی

کسرام برای سال مالی منتهی به شهریور ۹۸ مقدار فروش ۶ هزار و ۱۸۹ تنی را برآورد کرده است که با فروش ۶ هزار و ۵۰ تنی توانسته است ۹۸% از مقدار فروش برآوردی را به طور کامل پوشش دهد.