اخبار و شنیده‌های بازارآزاد 

فملی

به گزارش رهنمون سرمایه دکتر اردشیر سعدمحمدی در بازدید از مجتمع مس سرچشمه گفت: در پنج‌ماهه نخست امسال 8هزار و 460میلیارد تومان فروش صورت‌گرفته که رکورد خوبی است و فکر می‌کنیم تا پایان شهریورماه در مرز 10هزار میلیارد تومان فروش داشته باشیم که معادل کل فروش در سال 97 است

ذوب
مدیر فروش خارجی ذوب آهن اصفهان گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد ظرفیت تولید کارخانه ذوب آهن به علت نرسیدن سنگ آهن خالی مانده، این در حالی است که بخش زیادی از سنگ آهن تولید داخلی با ارزش‌افزوده پایین صادر و در مقابل ریل به کشور وارد می شود. اتفاقی که بسیار عجیب است، چراکه همین الان این شرکت امکان صادرات ریل نیز دارد.

نوری
مدیر عامل نوری:به تمام واحدها اعلام شده است عملیات اورهال روز چهارشنبه به اتمام می رسد و روز پنجشنبه و جمعه واحد به مدار تولید باز می گردد.

کاوه
مدیرخدمات مالی تامین سرمایه تمدن از انتشار ٣٠٠ میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد دوساله برای افزایش ظرفیت تولید فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد.

گروه بیمه
رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه کسری ذخایر در صنعت بیمه با سیاست‌های منظم و مدون به سمت صفر شدن در حرکت است، از کاهش 23 درصدی کسری ذخایر شرکت‌های بیمه‌ای در کشور خبر داد.

فولاد
افزایش سرمایه  62 درصدی فولاد از محل سود انباشته بر روی کدال  نشست.

مطالب مرتبط