ادامه افزایش قیمت مفتول مس در بورس کالا

معاملات انجام شده در تالار صنعتی بورس امروز 17 دی ماه، افزایش قیمت مفتول مس را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد. حجم معاملات مفتول مسی نسبت به هفته گذشته، 10 تن افزایش یافته است.

به گزارش  رهنمون ، در هفته منتهی به 20 دی ماه در تالار بورس کالا مجموع عرضه مفتول مسی یک هزار و 810 تن بوده است. میانگین موزون قیمت هر کیلوگرم مفتول در عرضه این هفته 73 هزار و 881  تومان بود و مجموع حجم معامله مفتول مسی در بورس کالا 240 تن گزارش شده است.

نمودار 1 نشان می‌دهد که در هفته جاری قیمت مفتول مسی در دو هفته اخیر افزایش داشته و مس نسبت به هفته گذشته 1.5 درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

نمودار 2، عرضه، تقاضا و حجم معامله مفتول مسی را در بورس کالا طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد. طبق این نمودار، شرکت گیل‌راد یک هزار تن مفتول عرضه کرد که 220 تن از آن در تالار اصلی مورد معامله قرار گرفت، شرکت صنایع تولیدی دنیای مس در تالار بورس 400 تن مفتول مس عرضه کرد که از این مقدار فقط 20 تن آن به فروش رفت؛ همچنین شرکت‌های‌ صنایع کابل‌سازی افق البرز، صنایع مس کاوه و آریا کابل فدک به ترتیب 40 ، 70 و 300 تن مفتول عرضه کرد که این عرضه‌ها به فروش نرفت.

منبع : بورس