ثبات نسبی در بازار سکه و طلا و نرخ دلار در بازار آزاد به ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان رسید

پستهای اخیر

amir farahani
View all posts
امید مخبری
View all posts
احمد زارع
View all posts
ugd uhhasdkj
View all posts
سعید دیده
View all posts
سید علی اکبر هاشمی راد
View all posts
مهدوی مهدوی
View all posts
rezataebe110
View all posts
09170188092
View all posts

به گزارش پارسینه؛محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار جهانی قیمت هر اونس طلا با کاهش به یک هزار و ۹۳۱ دلار و هر اونس نقره هم به ۲۶ دلار ۴۰ سنت رسید. در بازرار داخلی هم با توجه کاهش مختصر قیمت جهانی طلا و ثبات نرخ ارز، بهای سکه و طلا هم تغییرات اندکی داشت.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۰ تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۳۶۳ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۴۳۱ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه طرح جدید یک میلیون و ۷۰ تومان است. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان است. داد و ستد‌ها در بازار روال عادی دارد و تا این لحظه نسبت به روز گذشته از ثبات نسبی در بازار سکه و طلا برخوردار بودیم.

منبع خبری : پارسینه