جهش قیمت طلا

پستهای اخیر

amir farahani
View all posts
امید مخبری
View all posts
احمد زارع
View all posts
ugd uhhasdkj
View all posts
سعید دیده
View all posts
سید علی اکبر هاشمی راد
View all posts
مهدوی مهدوی
View all posts
rezataebe110
View all posts
09170188092
View all posts

تشدید مجدد شیوع کرونا در جهان امید برای بازگشت اقتصادی سریع را از بین برد و سرمایه‌گذاران به سوی خرید سرمایه‌های امنی نظیر طلا هجوم آوردند.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، قیمت جهانی طلادر معاملات روز دوشنبه ۱ درصد جهش کرد و به بالاترین سطح در بیش از ۱ ماه اخیر رسید. این در حالی اتفاق افتاد که تشدید مجدد شیوع کرونا در جهان امید برای بازگشت اقتصادی سریع را از بین برد و سرمایه‌گذاران به سوی خرید سرمایه‌های امنی نظیر طلا هجوم آوردند.

به گزارش  رهنمون سرمایه ، به نقل از مهر، تا ساعت ۲۰:۴۵ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۱ درصد جهش کرد و به ۱۷۶۰.۵۵ دلار رسید. این در حالی است که چند ساعت قبل از این قیمت این شاخص به ۱۷۶۲.۸۴ دلار هم رسیده بود که این بالاترین سطح از ۱۸ می تا کنون است.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۱.۳ درصد جهش کرد و به ۱۷۷۶ دلار رسید.

باب هابرکورن، استراتژیست ارشد بازار در شرکت اوراق آرجی‌او، می‌گوید: شاهد هجوم به سوی طلا به عنوان سرمایه امن هستیم. افزایش موارد ابتلاء به ویروس کرونا در جهان قیمت هر اونس طلا را از ۱۷۵۰ بالاتر برده است. اگر قیمت طلا در پایان معاملات امروز در ۱۷۶۵ دلار بسته شود، رسیدن به سطح ۱۸۰۰ دلار خیلی زمان نخواهد برد.