قیمت جهانی طلا ۱۸ دلار کاهش یافت و نرخ دلار در بازار آزاد ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان است

پستهای اخیر

amir farahani
View all posts
امید مخبری
View all posts
احمد زارع
View all posts
ugd uhhasdkj
View all posts
سعید دیده
View all posts
سید علی اکبر هاشمی راد
View all posts
مهدوی مهدوی
View all posts
rezataebe110
View all posts
09170188092
View all posts

به گزارش پارسینه؛محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز بهای اونس جهانی طلا با ۱۸ دلار کاهش به یک هزار و ۹۸۷ دلار رسید. با توجه به ثبات نرخ ارز در بازار داخلی قیمت سکه و طلا هم روال ثابتی در تغییر قیمت‌ها رو طی کردند.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۵۰ تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۵۰ تومان و نیم سکه هم باقیمت ۵ میلیون و ۴۰۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۵۵ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۴۰۰ تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.
این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه در حال حاضر ۳۸۰ هزار تومان است. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.

منبع خبری : پارسینه