دارویی کم ریسک و مناسب برای سرمایه گذاریویژه 

خطوط تولید دامین شامل بخش های جامدات و مایعات خوراکی بوده و شامل قرصهای ساده و روکشدار، کپسول های Soft
، Hard ، قطره های خوراکی، شربت و سوسپانسیون تولید و عرضه میگردد. در زمینه صادرات، نام شرکت و بعضی از محصولات (به خصوص داروهای انحصاری در کشورهای همسایه/ آسیای میانه، به ثبت رسیده است.
شرکت در اسفند ماه ۱۵ میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به ماه قبل ( با فروش ۳۰ میلیارد تومانی) مبلغ فروش ۵۰ درصد کاهش داشته است همچنین شرکت در مجموع دوازده ماه سال جاری مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبلمبلغ فروش شرکت ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است که افزایش همزمان نرخ و مقدار فروش دلیل آن است.
شرکت در این ماه مقدار ۱ میلیون ۳۸۵ هزار شیشه شربت با نرخ هر شیشه حدودا ۲۰۰۰ تومان فروخته است که نسبت به ماه قبل مقدار فروش شرکت ۳۹ درصد کاهش داشته است همچنین نرخ فروش آن ۴۷ درصد کاهش داشته است
دامین در اسفند ماه مقدار ۳۰ میلیون ۲۵۲ هزار عدد قرص روکشدار(دراژه) با نرخ هر عدد حدودا ۸۰ تومان فروخته است که نسبت به ماه قبل مقدار فروش شرکت ۳۱ درصد کاهش داشته است همچنین نرخ فروش آن ۳۰ درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشته است.
این شرکت در اسفند مقدار ۳۵ میلیون ۱۵۰ هزار عدد قرص با نرخ هر عدد حدودا ۹۰ تومان فروخته است که نسبت به ماه قبل نرخ فروش ۲۳ درصد کاهش داشته است.
همچنین شرکت در این ماه میزان ۱۳ میلیون ۷۰۰ هزار عدد کپسول با نرخ هر عدد حدودا ۲۰۰ تومان فروخته است که نسبت به ماه قبل نرخ فروش ۱۲ درصد کاهش یافته است. براساس گزارش ۹ ماهه شرکت (حسابرسی نشده) درآمدهای عملیاتی شرکت ۴۰ درصد افزایش داشته که باعث افزایش ۶۷ درصدی سود ناخالص شرکت شده است و در نهایت افزایش ۲۱ درصدی سود هر سهم را در بر داشته است این درحالی است که شرکت در این ۹ ماه فروش صادراتی نداشته است درحالی سال قبل داشته است اما افزایش نرخ و مقدار فروش داخلی شرکت و همچنین فروش محصولات ساخته شده در سال جاری باعث این افزایش شده است . فروش محصولات داخلی شرکت حاشیه سود ناخالص ۵۶ درصدی برای شرکت ایجاد میکند این درحالی است که درآمد حاصل از ارائه خدمات یعنی فروش کارمزدی شرکت حاشیه سود ۷۴ درصدی دارد.

ارزش بازار جاری شرکت حدود ۲۲۰۰ میلیارد تومان می باشد. دامین جزء معدود داروئی هایی است که مارجین عملیاتی بالای ۵۰ درصد ( ۵۵% ) را در گزارش نه ماهه داشته و همراه با ددام بالاترین رشد مارجین عملیاتی را در نه ماهه سال ۹۸ نسبت به ۹۷ داشته است. در سال ۹۸ سود هر سهم شرکت حوالی ۱۱۰۰ ریال خواهد بود. برای سال مالی ۹۹ شرکت می تواند حدود ۱۸۰۰ ریال سود بسازد. رسیدن قیمت سهم به ۳۰۰۰ تومان منطقی خواهد بود.
۸۶ درصد بهای تمام شده شرکت را مواد مصرفی تشکیل میدهد که ۷۷ درصد مواد مصرفی از داخل تهیه میشود و مابقی وارداتی است که تغییر بهای تمام شده در گرو تغییرات نرخ مواد وارز شرایط اقتصادی قرار دارد.
شرکت برای پایان سال ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ طرح های توسعه ای دارد که شامل : پروژه مولد خط سافت ژل -ساختمان ، پروژه های غیر مولد-ساخت مایعات ، پروژه سیستم اعلام حریق سایت کلین روم ، پروژه ساختمان اداری شماره ۳ و پروژه های غیر مولد ساخت انبار محصول .

همچنین دامین از جمله تولیدکنندگان داروهای مورد مصرف برای کرونا است.